måndag 3 maj 2010

Virkad korg

Den virkade korgen är klar och överlämnad.


Man kan säga att den utvecklades under tiden den tillverkades. Först skulle den bara vara en brun korg eftersom den som skulle få den älskar brunt så jag letade mönster och hittade på Drops. När jag väl var klar insåg jag att den nog skulle bli bättre om jag fodrade den med något trevligt tyg så jag som normalt inte alls håller på med tyg fick ge mig iväg på tygjakt. Jag var till och med tvungen att fråga kollegorna var man handlar tyg smidigast. Åhléns blev svaret och jag gav mig iväg och fullkomligt förälskade mig i det här älgtyget. Köpte det på ren chansning och när jag kom hom visade det sig att älgen precis fick plats på botten av korgen. Ren tur och gissa om jag blev glad!


Nu har korgen fördelen att den både är trevlig när den är fylld med godsaker och när den är tom och älgen tittar fram!

2 kommentarer:

  1. Jättefin blev den, gissar vem som fick den. Tack för grattis och grattis själv som lyckades lämna en kommentar ; )
    Kram Karin

    SvaraRadera
  2. Nån som gillar brunt väldigt mycket...kan det vara jag? Hi hi, den är jättefin, ska fylla den med nåt gott sen när jag kommer hem. Nu börjar jag ledsna på sjukhuslivet, dax att åka hem!
    Kramar Anna

    SvaraRadera