tisdag 25 maj 2010

Nålfiltningskurs!

Jag ska gå nålfiltningskurs!
Så roligt och spännande!
Jag har sneglat på alla fina nålfiltningsalster jag har hittat på olika bloggar ett tag nu men inte riktigt vetat hur jag ska börja och så fixar Veronica med bloggen "Ulligagulligasaker" en kurs, helt fantastiskt!

Har just köpt ett startkit från något bra ställe (hoppas jag) och som vanligt vill jag att grejerna ska ligga på bordet i samma ögonblick som jag beställde dem. Jag vill börja känna, lukta, titta och prova NU, inte om tre till fyra dagar som det stod i beställningskvittot... Ja, kursen börjar inte förrän 1/6 men i alla fall!

Förutom det har jag varit på näst sista agility-träffen men världens bästa hund. Tänk att hon bor hos mig! Idag fick vi hoppa en hel bana för första gången och Missy skötte sig galant. Jag var en väldigt stolt matte när vi åkte därfrån!

1 kommentar:

  1. nålfiltning: värsta fräsiga medeltidspysslet!


    /Eric

    SvaraRadera