söndag 16 maj 2010

Välkommen Herr Älg

En arbetskamrat kom förbi och frågade om jag kunde virka en älg. Hur svårt kan det vara tänkte jag och sökte efter älgmönster. Hittade ett här Virkad älg och startade med samma iver som alltid när jag startar projekt. Som vanligt kunde jag inte göra helt enligt mönstret, hornen och benen är lite ändrade och det är nog huvudet också när jag tänker efter...Den här gången gick det även bra att göra klart projektet, annars är jag mer en startare än en avslutare...
Innan älgen ska åka vidare till sin nya kompis fick han ta sig en tur i den verkliga världen!


Älgen på väg ut i stora världen!


Och här på utkik efter sitt nya hem.

1 kommentar:

  1. Jättefin älg! Vad härligt att han är ute och går i det fria! Du är så duktig!
    Kramar Din Anna

    SvaraRadera