fredag 28 maj 2010

Vet inte vad jag ska säga om mina senaste alster

Jag ska börja på nålfiltningskurs på tisdag och som vanligt är jag för otålig för mitt eget bästa och i det här fallet innebar det att jag åkte och köpte lite ull och några nålfiltningsnålar på vår lokala garnaffär trots att jag har beställt från en affär som Veronica rekommenderade. Jag vill ju ha grejerna för att prova NU...

Jaha, så kommer jag hem och ska äntligen få prova bara för att upptäcka att det är Merlinoull. Veronica skrev uttryckligen att det är svårt att nålfilta med Merlinoull men jag läste inte på förpackningen förrän jag kom hem. Skam den som ger sig tänkte jag och satte igång utan att veta hur man gör. Ni ser resultaten på bilden nedan. Vet inte vad jag ska säga, kanske Sveriges genom tiderna fulaste fjäril...? Hoppas att det går bättre när jag får rätt grejer och får veta hur man ska göra!!

3 kommentarer:

  1. med lite tid blir du lika snajdig som du är med virkningen!


    /Eric

    SvaraRadera
  2. Jag tycker att det ser ut som du inte ens behöver gå nån kurs!!! Jättefin fjäril i mina ögon. Hoppas det blir en rolig kurs.
    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Ni är bra snälla ni!
    Idag börjar kursen och nu har jag läst på hur man gör. Hjärtan är första läxan och ni får snart se resultatet.

    /Anna

    SvaraRadera