måndag 10 maj 2010

Oj oj oj

Nu börjar det bli väldigt många påbörjade projekt. Undrar om jag ska slå till och slutföra något också? Jag har lovat att virka en amigurumiälg till en arbetskamrat, jag har kommit på att våra grytlappar är så fula att jag har börjat på ett par nya, jag håller på med både en amigurumikatt och en sköldpadda, jag har planer på att sy lite små söta förvaringspåsar à la "Frisky Frogs" blogg och jag måste klä om både våra köksstolar och våra vardagsrumsstolar! Undrar hur det kommer sig att det är roligare att påbörja projekt än att slutföra dem? Som tur är ska jag hälsa på lilla farmor i helgen och där brukar det alltid finnas tid för lite pyssel så älgen och grytlapparna borde ju kunna bli klara i alla fall!

Och så får man ju inte glömma allt mysigt man vill göra i trädgården. En kompis har lovat mig några tomatplantor, ser fram emot solvarma tomater från växthuset! Det är verkligen något att drömma om. Hoppas nu bara att värmen kommer snart!

Nu ska jag gå och virka lite!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar