söndag 23 maj 2010

Fullt upp!

Har det verkligen varit senaste veckan. Vi håller på och bygger staket till vår altan så att det går att ha dörrarna öppna utan att vara orolig att Missy ska ge sig ut på egna strövtåg. Idag har det varit lite trixigt med målandet (mitt jobb) eftersom det har regnat från och till och rätt som det var kom det riktiga skyfall så jag har sprungit med brädor (det var säkert inte brädor men jag klarar bara inte av att hålla reda på vilka träbitar som är reglar, och brädor, och plankor... hopplöst och dessutom tittar sambon på mig som om jag är ett UFO när jag säger fel) in och ut under taket. Det tar betydligt längre tid än jag hade tänkt mig men jag tror att det blir bra.

Vi har även hunnit med en 40-årsfest hos en gymnasiekompis till mig och hon fick en virkad korg som jag glömde bort att fota innan jag lämnade bort. Jag ska försöka få tag på bilder så jag kan visa upp den här.

Nu är det räkningsbetalning och läggdax som gäller!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar