tisdag 26 januari 2010

Mönster

Jag har just fått hem ett mönster på en underbar liten virkad katt. Jag längtar så efter att sätta igång och virka den. Frågan är om jag måste virka klart min grytlapp innan jag kan börja med katten men varför det förresten? Man kan ha flera projekt på gång samtidigt! I helgen tror jag att jag ska ta en tur till storsta'n och botanisera runt i garnaffärer och bokaffärer. Det vore så mysigt att bara flanera runt och titta, känna och kanske handla något. Får se om jag lyckas planera in det!

I övrigt fundrear jag på vilka virkgrejer jag ska ta med när jag åker till Indonesien om lite drygt en vecka. Egentligen är det en dykresa men lite virkning borde jag ju hinna med... En annan fundering är hur jag ska kunna virka på planet. Jag tycker att det borde vara ok att ha med en plastvirknål. Tror att jag ska försöka i alla fall. Det värsta som kan hända är ju att jag får slänga virknålen i tullen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar