onsdag 27 januari 2010

Ängel som bokmärke

Ja då kan jag i alla fall visa en av alla presenter som håller på att produceras för tillfället. En liten bokmärksängel till min underbara kompis som dels sparar på änglar och dessutom älskar att läsa. Den kom flygande till henne med posten igår så idag är det ok att visa den här. Jag är säker på att den kommer att trivas i sitt nya hem!



Jag är lite extra glad över att jag fick nytta av mitt fina silvriga paljettgarn som jag köpte för att jag inte kunde låta bli för att det var så vackert. När jag kom hem med det insåg att jag inte hade en aning om vad jag skulle ha det till. Tycker dock att det gjorde sig väldigt bra längst ner på ängelns kjol.

1 kommentar:

  1. Jag får passa på att tacka igen för den underbara ängeln! Jag håller med att paljettgarnet gjorde sej bra som kjolfåll!
    Tack gulliga vännen för dina fina paket som dimper in i lådan när man minst anar det, det betyder väligt mycket för mej. DU betyder väldigt mycket för mej!
    Kramar Anna

    SvaraRadera