måndag 4 oktober 2010

Går liksom och väntar...

Drygt en vecka utan inlägg här vilket faktiskt inte beror på att jag har varit lat utan mer på att jag går och väntar på en massa saker:

- Det ska bli födelsedagar så jag kan visa de presenter jag har knåpat ihop
- Jag ska orka göra klart några av alla pågående handarbetsprojekt som ligger och skräpar
- Jag ska få fina bilder på underbara Missy när hon springer på rakbanan så att jag kan visa dem här
- Missy ska iväg och träffa sin pojkvän. Hon ska förhoppningsvis få valpar i slutet av december och det känns som en enda lång nervös väntan inför det.
- Och som alltid på hösten går jag och väntar på att det ska bli 22 december så det vänder och blir ljusare igen. Det här med mörker är liksom inte min grej...

Håll ut, snart blir det bilder här!

2 kommentarer:

  1. Vad skönt att höra! Du har inte slutat blogga alltså. Jag vet att du inte gillar mörkret, men tänd mycket ljus och mys med dina käresta så ska du se att det blir bättre. Och på torsdag ska du ju få träffa mej och Cliff och äta sushi, det ser jag fram emot! Varma kramar Din vän Anna

    SvaraRadera
  2. Blir glad när jag läser om den planerade valpkullen.Själv går vi i väntans tider. Nästa helg hämtar vi hem vår nye familjemedlem. En liten retriverblandis på 8 veckor. Vår första hund, så det är lite spännande.

    SvaraRadera