torsdag 7 oktober 2010

Nära nu!

Nästa helg ska Missy om allt går vägen åka och träffa sin pojkvän Il Divo. Det är Missys ägare (vi har Missy som fodervärdshund) som håller i det hela och idag har jag fått lite panik. Idén från början var att Missy och Helena som ägaren heter skulle åka själva men nu kanske jag jag hänger med. Jag inbillar mig förståss att det är för Missys skull men egentligen är jag nog strikt egoistisk. Jag vill ju följa med min lilla hund när hon ska träffa sin pojkvän.
Om ni är nyfikna på det vackra paret kan ni besöka Faraolands hemsida och klicka vidare till "Valpar" och sedan "Planerade kullar". Information om Missys och Il Divos kull hittar ni under "Världsarvskullen"

1 kommentar:

  1. Det börjar närma sig.... Jag förstår din vånda. Mycket på G för oss båda nästa helg. Vi hämtar troligtsvis hem vår lille på söndag. Dottern och jag är på läger den helgen så jag tror att jag låter mannen och sonen åka och hämta honom. Vi kommer hem kl 16 och jag vill att han ska få "boa" in sig riktigt hos oss innan det blir kväll. I morgon åker vi för att träffa honom igen. Jag blir alldeles varm i hjärtat när jag tänker på honom!

    SvaraRadera