söndag 24 oktober 2010

Filten verkar ha blivit en duk...

Min brorson fick en barnvagnsfilt i födelsedagspresent men nu säger de senaste ryktena att filten har blivit konverterad till duk...
Vet inte riktigt vad jag ska tycka om det men jag antar att jag får vara smickrad men hade jag vetat att filten skulle bli duk hade jag nog varit lite noggrannare när jag sydde på kantbanden..

Hur som helst har mamma nu bestämt sig för att "duken" var så fin att hon också vill ha en, men i blått istället för rött. Det var bara att skynda iväg till garnaffären och köpa nytt garn. Jag tror att jag har lyckats övertyga henne om att det absolut inte går att få den klar till jul (även om det är målet). Det måste ju vara lite överaskning med julklapparna.

I en paus i virkandet har jag i alla fall hunnit med en promenad med Missy. Vi stannade till och körde lite "matte och hund peppning".

2 kommentarer:

  1. Sötnosar! Vilken jättefin bild på er! Kramar Anna

    SvaraRadera
  2. Superbild av superpolarna : )
    Vi lär väl inte få ill en träff före 3:e december eller??
    Kram
    Karin

    SvaraRadera