söndag 11 april 2010

Missy hade herrbesök



Idag har Karin och Kinga varit på besök.
Kinga är en stilig Rhodesian Ridgeback och Karin är Kingas matte och tillika min kompis från grundskolan. Idag var det deras tur att besöka oss och vi begav oss till hundklubben för att hundarna skulle kunna springa av sig.


Det var full fart från början och hundarna sprang och jagade varann tills de var alldeles slut och vi var tvugna att låta dem dricka från vattenpölen utanför.



Sambon som skulle premiärköra sommarbilen var fikaansvarig. Instruktionerna var enkla, ta påsen med grejer och lägg i kolsyrat vatten, läsk och kaffe. När det var dax att fika var Karin och jag ganska törstiga eftersom vi gått raskt i 30 minuter och vi såg fram emot vattnet. När vi förskitigt frågade var vattnet var fick vi svaret "Vaddå, jag skulle ju bara ta med påsen och kaffe..." Vi blev lite sugna på att göra som hundarna, dricka i vattenpölen...

3 kommentarer:

  1. Härliga bilder och vilken härlig dag ni fick! Jag hoppas att inte Missy föredrar Kinga nu....jag visar inte bilderna för honom för säkerhets skull.
    Kram från en glad Anna!

    SvaraRadera
  2. Den översta bilden är helt fantastisk.

    SvaraRadera
  3. Vilka jäkla bilder!!!!

    /eric

    SvaraRadera