onsdag 17 november 2010

Hårdträning

Både för mig och vovven.
Igår var det dubbelpass karate för mig, graderingen närmar sig och jag blir nervös och känner att jag behöver finslipa teknikerna. Dubbelpasset känns i kroppen nu så det var tur att det var Missy som skulle träna extra idag. Jag hade bokat tid med Sara som hjälper mig att nå lydnadsmålet med Missy så idag skulle vi visa att vi har gjort läxan från förra gången. Vi fick godkänt och nya värdefulla tips på hur vi ska träna vidare. Missy var på sitt mest impulsiva humör och gjorde alla trix hon kan vilket betyder sitt, ligg, stå, rulla, high five, kryp, vacker tass och några blandningar av dessa. Det körde ihop sig lite när hon skulle rulla och krypa samtidigt men vad gör det, hon var ju hur söt som helst!

Jag har varit och snott några bilder (förlåt att jag gjorde det utan att fråga Karin) från vår hundträff i söndags:


Karin och hundarna



Missy måste stå på två ben för att bli lika stor som Kinga

1 kommentar:

  1. Du det gick så bra så att knycka bilder, dessutom var det ju du som var fotograf ; ) Varför tog du inte med bilden när du är på väg att ta en flygtur? Haha ; )
    Vi höres så vi får dejta snart igen
    Kram
    Karin och Kinga

    SvaraRadera