söndag 7 november 2010

Har fått foten...

Jaha, då var den ena födelsedagspresenten överlämnad och tror ni att det blev någon bild på det hela? Först glömde jag att fota den innan jag slog in den men tänkte att det gör inget för jag fotar den när jag lämnar över presenten men trots att kameran var med glömde jag att fota alstret... Inte så imponerande faktiskt!
Hur som helst var det en fot vilket kan anses lite märkligt men lillebror skulle få en fotmassage i födelsedagspresent och det kändes så tråkigt att bara lämna över ett kuvert så han fick en liten nålfiltad fot i ett paket först.
När jag tänker efter är det kanske inte är så spektakulärt med en nålfiltad fot så det nog var lika bra att jag glömde fota foten...

Helgen har också varit tid för eftertanke och planering. Jag har funderat igenom mina planer för mig och Missy för nästa år. Så här ser målsättningarna för 2011 ut:
¤ Missy ska bli Svensk Utställningschampion
¤ Jag ska våga visa Missy i en officiell utställning
¤ Missy och jag ska tävla i lydnadsklass 1 och få minst ett 3'dje-pris.
Faktum är att alla tre känns som ganska offensiva mål. Nu gäller det att ta fram en plan för att nå målen, det får väl bli nästa veckas uppgift.

2 kommentarer:

  1. Hadeändå varit kul att se foten ; ) Klart du klarar målen med Missy, hon är ju på bra väg och vill du så tränar vi ihop, jag måste ju få Kinga lycklig över att stå fint och tycka om utställning så då är det kul att träna ihop med någon. Lydnad kommer ni fixa galant, bara det inte kommer en katt emellan ; )
    Kram, hoppas att vi kan ses på en promis snart.

    SvaraRadera
  2. Haha, hittade foten i min ena sko dagen efter kalaset. Atle hade tydligen dragit slutsatsen att fötter ska vara i skor...

    SvaraRadera