måndag 7 juni 2010

Nålfiltning igen

Nu har kursen kommit igång och det är hur kul som helst men VÄLDIGT svårt. Förra veckan filtade vi hjärtan och den här veckan ska vi dekorera dem. Jag har gjort ett hjärta prickigt och håller på med en blomma på det andra hjärtat. Så snart jag har fått till dem ska jag fota dem och lägga ut dem på här men tills vidare kan jag berätta att det är mycket svårare än det ser ut och dessutom är nålen JÄTTEVASS! Jag har redan stickt mig ett antal gånger. Jag tror till och med att det är blod på ett av hjärtana...

3 kommentarer:

  1. Du kommer snart att komma in i det, då kommer det kännas lätt som en plätt. Lite blod på alstren får man räkna med, hehe! jag filtade framför tvn igår det är inte att rekomendera, många blodprov blir det :-) Det ska bli jättekul att se dina hjärtan sen. KRAM/Veronica

    SvaraRadera
  2. Ja skulle man filta så fort som Veronica gör på filmerna hade man väl inga fingrar kvar! Men kul är det.
    Kram Elsa

    SvaraRadera
  3. ska bli kul att få se dina hjärtan...

    SvaraRadera