söndag 7 mars 2010

Produktiv helg

Jag är nöjd med helgen, har gjort klart två projekt. En virkad OS-mössa (tack snälla Karin för att jag fick låna virknål av dig) men i skogsfärger till sambon. Han tjatade på mig på slutet att jag skulle få klart den innan gick ut och gick med Missy (vår underbara hund) så jag fick lägga på ett extra kol. Väl ute insåg jag att jag hade lyckats så tag på garn som passade perfekt till hans dunväst så det blev extra bra. Efter ett tag började han klaga på att mössan kliade så jag får väl fodra den med fleece förmodar jag...

Har även stickat klart en sjal i olika blå och svarta garner. Den blev riktigt snygg, det ska bli kul att ge bort den!

Blider av alstren kommer senare, idag får ni hålla tillgodo med en blid på en indonesisk clownfisk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar