söndag 22 augusti 2010

Vi gillar Norrköping!

Vi gillar inte bara Norrköping utan även utställningsdomaren i Norrköping eftersom hon utsåg Missy till bästa tik på utställningen igår. Vi fick dessutom ett cert vilket betyder att vi nu har två cert av tre för att bli Svensk utställnings-champion. När jag säger vi så måste jag nog erkänna att mitt bidrag till det hela är tämligen litet. Missy springer duktigt och står vackert och den som höll i kopplet och delade ut köttbullar så Missy visade sig från sin bästa sida var Cilla. Tack snälla Cilla för hjälpen!

Hela helgen har varit fylld av utställningar för idag har vi varit i Eskilstuna men där gick det inte lika bra. Vi kom tvåa i vår klass och även här fick vi hjälp, den här gången av snälla Annelie som ställde upp och visade Missy. Tack så mycket!

Här hemma har Missyt övat på nya poser:


Jag är väldigt osäker på vad hon faktiskt gör, kanske någon hittills okänd typ av yoga?

Tur att hon sparar övningarna tills vi är hemma, jag tror inte att en domare på en utställning slulle bli så imponerad...

2 kommentarer:

  1. Grattis! Då blir hon snart champion.Så fina poser hon gör..

    SvaraRadera
  2. Grattis till andra certet, skönt att ha någon som visar upp Missy, önskar jag hade det också. Helt underbara "yogabilder" på Missy, hon är hur cool som helst.
    Kram
    Karin och Kinga

    SvaraRadera