fredag 4 november 2011

Il Divo - denna gång i virkad tappning

Äntligen något handarbetat på handarbetsbloggen, det har varit skralt med det på senaste tiden. Anledningen är främst att det är så mycket födelsedagar och jul framöver så jag har producerat inför det. På gott och ont kommer ganska många släktingar och vänner att få hemgjorda alster i present inom den närmaste tiden. Ska bli intressant att se reaktionerna!

Men trots detta hemlighetsmakeri med presenter har jag en liten virkad Il Divo att visa. Det är förvisso också en present men jag har väldigt svårt att tro att Erika som äger Il Divo läser min blogg så jag chansar på att visa resultatet i alla fall.


Il Divo, bättre i verkligheten men ganska söt här ändå...

2 kommentarer:

  1. Söt Il Divo! Jag kan bara berätta att jag har fått 2 jättefina grytlappar, tusen, tusen tack! Så nu kan du ju visa upp dom på bloggen. Jag har en bild på facebook om du glömt att fota dom. De söta elefanterna blev fina i träpersiennen i köket som jag tänkt mej. Kram och tack igen Anna!

    SvaraRadera
  2. Det är så roligt att ge bort saker som blir uppskattade, dessutom är det jättekul att planera vad jag ska göra! Kul att du gillade dem!

    Kram

    SvaraRadera