fredag 4 mars 2011

Oj, hur tänkte jag?

Idag på jobbet bestämde jag och en arbetskamrat att vi ska springa Tallin Marathon i september. Det kanske inte var det smartaste jag har gjort den här veckan men just nu känns det pirrigt, roligt och spännande. Jag får väl se hur spännande det känns när det står i träningsprogrammet att jag ska springa tre mil...

För de kortare träningspassen har jag ju sällskap av Missy så det går nog ganska bra men på de riktigt långa passen kan hon nog inte följa med.

I helgen börjar träningen, närmare bestämt imorgon. På söndag har jag nog träningvärk...

4 kommentarer:

  1. Oj,ibland blir det ju lite fel när man tänker men så fel skulle jag aldrig tänka ; ) Jag kan passa Missy så kan du ta med dig Kinga på de längre, precis vad han behöver inför vårsäsongen.
    Kram
    Karin och Kinga

    SvaraRadera
  2. Ja ibland blir det ju det...

    Perfekt, vi kanske kan dressera Kinga till att dra mig på de långa passen :-)

    SvaraRadera
  3. Oj, oj, oj, så tokigt det blev! Ja, varken Cliff eller jag kan hänga på...
    Men jag känner ju dej, det där fixar du lätt!!
    Kramar Anna

    SvaraRadera
  4. Vilket förtroende Anna, jag ska göra mitt bästa för att infria det!

    Kram

    SvaraRadera