tisdag 18 januari 2011

Multitasking

Sitter och tittar på handbolls-VM. Jösses va coola handbollsgrabbarna är, och duktiga men nu ligger vi lite illa till. Håller tummarna för att det ska gå bra.
Samtidigt som jag kollar handboll viker jag tvätt och försöker underhålla sötaste vovven som för tillfället är som en trotsig tonåring som går runt och hittar på hyss. Får se vilket som ger sig först, hennes förstörelselusta eller mitt tålamod...

Har ett evighetshandarbetsprojekt som jag försöker jobba lite med också, en filt av mormorsrutor. Vilken dag som helst ska jag ta ett kort på framstegen hittills

1 kommentar:

  1. Söndag 11.30 Tullinge, du var så välkommen om du nu inte läst mailen ännu. Du måste skicka den där fina bilden på Missy och Kinga och gärna några fler om du har : )
    Kram Karin

    SvaraRadera