onsdag 10 februari 2010

Underbar dykning

Efter en lång resa är vi framme. Bunaken i Indonesien. Känt för sitt stora antal undervattensarter. Vi dyker tre dyk om dagen (de riktigt tuffa dyker fyra dyk om dagen men tre dyk räcker gott för mig). Oftast är det lite strömt så vi ligger i vattnet, helt viktlösa och glider långsamt förbi revet med dess myllrande liv. Idag träffade vi bland annat på en revhaj och igår såg vi flera riktigt stora sköldpaddor. Jag kan tyvärr inte visa några bilder än eftersom det här är en lånad dator som jag har begränsad tillgång till så jag får vänta med att lägga upp bilder. Jag har ny kamera så med lite övning kommer bilderna för hoppningsvis bli bättre än de ni sett tidigare. Jag kan definitivt lova att sköldpaddor, muränor, clownfiskar och lite annat smått och gott kommer så snart jag kan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar