fredag 18 december 2009

Hur det började...

Jag skyller allt på min bror och hans fru. Det var när de berättade att de skulle få en liten son som jag började fundera på vad brorsonen skulle få när han äntligen föddes. Jag ville göra något till brorsonen (som numera är född och heter Atle) inte köpa något och efter mycket funderande föll valet på en virkad bläckfisk. Att det blev just en bläckfisk beror på att bror och svägerska har en kampsportsklubb med en arg bläckfisk som logga och jag ville försöka göra denna bläckfisk, bild kommer när jag värt mig hur det fungerar.... Efter visst sökande på nätet upptäckte jag alla dessa fantastiska bloggar med spännande innehåll av allehanda sorter och nu har jag blivit så inspirerad att jag vill börja blogga själv.

Mitt första inlägg, spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar