måndag 2 januari 2012

Nu drar jag snart

Nu pågår förberedelserna för fullt för vår Filippinernaresa. Vi åker supertidigt på onsdag så just nu ser det ut som en bomb har slagit ner här hemma med packning, städning och plock. Hoppas att allt går till sig imorgon! Lite bekymrad är jag för att få med alla grejer för att fota under våra dyk. Dels är det tugnt att ha i handbagaget plus att säkerhetsvakterna på flygen brukar vara lite skeptiska till stora plastbehållare (kamerahus), cylindriska metallbehållare (blixtarna) och massa kablar och kontakter (för att blixten ska kunna prata med kameran). Ja ja, det går nog bra och om det gör det kommer jag att komma hem med bilder som liknar den här:

1 kommentar:

  1. Åh, vad spännande! Jag hoppas att dom är snälla i tullen och förstående! Klart ni måste ha med er alla grejor till kamerorna. Nu vet jag att det blir operation på måndag så då kan du ju ha mej i tankarna. Vi mailas väl nåt. Låter underbart att få dyka i värmen i underbara klimatet, jag är ju inte ett dugg avundsjuk eller tycker att livet ät orättvist ibland....nej inte alls....buuuuu. Kramar till er i massor! Anna

    SvaraRadera