måndag 23 maj 2011

Beslutsångest!

Sitter och funderar på vad jag ska ta tag i härnäst. Ska det bli sambons halsduk som det bara är ett varv kvar på (varför nu det skulle vara viktigt när det snart är juni, den behöver ju inte vara klar förrän om flera månader) eller ska jag kanske sätta en nyckelring på den små virkade skorna, det är nämligen bestämt att det ska bli en nyckelring. Kanske ska jag virka klart bommulsfilten jag håller på med men det är så mycket kvar att jag inte riktigt orkar ta tag i det.

Jag får fundera medan jag lagar middag så får vi se sedan. Jag börjar i alla fall med att visa senaste bilden på vårt nytillskott.

3 kommentarer:

  1. Så söt den lilla : ) När flyttar han in? Så den viktigaste frågan hur mår ryggen?
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Hon flyttar in första veckan i juli, längtar!
    Nja, ryggen mår sådär. Håller på att bli galen på att inte kunna motionera :(

    SvaraRadera
  3. Stackare, håll ut, det måste ju bara bli bättre : )

    SvaraRadera