onsdag 29 december 2010

Efter stressen..

Efter all stress med jul och födelsedagar har jag lite att skriva om här igen. Jag tror att jag tidigare har berättat om halsduken som jag stickade till min vän Anna på hennes födelsedag men som jag naturligtvis glömde fota. Nu har jag i alla fall lyckats ta ett kort på halsduken.

Halsduken är inte stickad i garnet pom-pom men något som är väldigt likt det garnet och roligt och ganska snabbt att sticka med. Resultatet blev väldigt mjukt och mysigt och det var knappt att jag ville ge bort den...
Får väl helt enkelt sticka en åt mig själv också!

2 kommentarer:

  1. Äntligen ett nytt inlägg, som jag har väntat! Jag kan intyga att halsduken är underbart varm och gosig! Du är så duktig, Anna! Gott nytt år önskar jag er! Kram Anna m. familj

    SvaraRadera
  2. Den såg ju kanon ut Anna, vad du är duktig. Gott Nytt År! Vi får se till att lattja lite under 2011.
    Kram
    Karin

    SvaraRadera